Ζω υπό τις συνέπειες που ο ίδιος μαζεύω. Συνέπειες είναι καταστάσεις που δεν περιέχουν ζωή, επομένως, θέλω να ζήσω σε έναν κόσμο όπου όλα τα δεδομένα αλλάζουν όπως πλέον έχω συνηθίσει. Το απολαμβάνω περισσότερο από την ίδια τη ζωή, κοιτάω τις ρωγμές του τοίχου και βλέπω τον ουρανό να θέλει να χωρέσει εκεί. Μόλις μύρισα το απορρυπαντικό εκείνο που αρκεί για να ξυπνήσω. Μόλις είδα ένα κουνελάκι που δεν θέλει κανένα όνομα, κανένα, που τρέχει γιατί δεν θέλει να το κοιτούν. Μόλις διάβασα αυτό > και έζησα μια ζωή - ΧΟΡΟΣ : λέγε ' στροβιλίζεται απ' τον φόβο η καρδιά μου. Είδα την Ηλέκτρα που κρύφτηκε κάτω από το ντιβάνι, κάτω από τις σελίδες. Ξέρω μόνο ότι η εμπειρία είναι ότι πιο ζωντανό υπάρχει στην φαντασία μου. Υπάρχουν τόσα πράγματα που έχουν συμβεί και έχουν σπάσει κάτω από τα πόδια μου, τόσα άλλα που μου τρυπάνε τα μάτια, τόσα που σκαλίζουν το μυαλό μου. ΜΗδεν συνέπειες. Έζησα.